Subject: TTJA: OÜ-le Stargate Hydrogen Solutions käitamisloa nr OKK-15-25 andmise otsuse nr 1-7/25-260 edastamine teadmiseks
From: "Ardi Link" <[email-masked]>
To: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Tallinna Linnaplaneerimise Amet" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 09:41:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Päästeamet, Tallinna Linnaplaneerimise Amet ja Keskkonnaamet

Kemikaaliseaduse (KemS) § 31 lg 1 kohaselt teavitab Tarbijakaitse ja 
Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) Teid, et andis 01.08.2025 OÜ Stargate 
Hydrogen Solutions (registrikood 16193521) vesiniku tootmisjaamale 
C-kategooria ohtliku ettevõtte käitamisloa nr OKK-15-25 Harju maakonnas, 
Tallinna linnas, Lasnamäe linnaosas aadressile Tooma tn 13 
(kinnisturegistriosa 16193521; katastritunnus 78403:313:0021). Käesolevaga 
edastame Teile teadmiseks TTJA 01.08.2025 otsuse nr 1-7/25-260 käitamisloa 
nr OKK-15-25 andmise kohta. KemS § 31 lg 2 kohaselt tegi TTJA käitamisloa 
avalikuks TTJA järelevalve infosüsteemis JVIS.

Lugupidamisega

	 Ardi Link
tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 667 2027 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn